مصاحبه آرشیو خبر ها
با یوونتوس کونته زمین تا آسمان فرق داریم ، زازا کله شق ولی حرف گوش کن است

با یوونتوس کونته زمین تا آسمان فرق داریم ، زازا کله شق ولی حرف گوش کن است

همان طور که می دانید مدافع ۳۱ ساله و ارزشمند یوونتوس به تازگی کتابش را معرفی کرده است ، بخش اول این مصاحبه را اینجا خواندیم ، حالا شما و بخش دوم این مصاحبه ی جالب  :  

 

الگری گفته بود که بعد از پیروزی 4‐0 مقابل کیه وو خوشحالی زیادی بین بازیکنان بود، آیا حقیقت دارد که بعد از آن برد بیش از حد جشن گرفتید؟

 

راستش را بخواهید شواهد محکم و واضح هستند، در واقع ما به همه احترام می گذاریم، پیروزی 3‐0 مقابل اینتر هم بود و این چیزی نیست که همیشه اتفاق بیفتد، ما اینتر را 3‐0 بردیم و این اتفاقی نیست که هر سال بیفتد ، بعد به ورونا و زمینی رفتیم که هیچ وقت بردن در آن آسان نبوده است، آنها هم غائبانی داشتند و خب ما 4‐0 بردیم در حالیکه می توانست 6‐0 و یا 7‐0 بشود. شاید این باعث شد که ناخوداگاه فکر کنیم بازی آسانی بوده، اما در نهایت ما بچه های خوبی در تیم داریم و کاملا در برابر این گونه مسائل واکسینه شده ایم. یادمان نرود که در نهایت ما زیاد اذیت نشدیم و جیجی مجبور به انجام واکنش نشد، البته خودمان هم نتوانستیم برخلاف همیشه موقعیت های زیادی ایجاد کنیم. به هر حال بازی وسط هفته بود و ورزشگاه هم به اندازه ی کافی پر نبود و می توانستید در 10 دقیقه ی اول صدای مربیان را از روی نیمکت بشنوید.

 

تفاوت یوونتوس کنونی و یوونتوس کونته و همچنین ذهنیت موجود در تیم؟

 

یوونتوس کنونی مطمئنا با زمان کونته متفاوت است، یوونتوس همان یوونتوس است، نه به عنوان تیم بلکه به عنوان یک اجتماع و ایده هایی که در آن اجتماع پیاده می شود. برای اینکار باید بازیکنانی با خصوصیات خاص فوتبالی و انسانی مورد نیاز است و این موضوع باید ثبات هم داشته باشد. نمی توان انتظار داشت که یک تیم همواره پیروز باشد، اما می توان انتظار داشت که گروهی یکدست روی پایه ی بازیکنان ایتالیایی بسازیم که سطح مشخصی از ارزش های فنی هم داشته باشند و این یک تیم برنده را تشکیل می دهد و حالا ما به این موضوع دست یافته ایم و کسانی که در این جو زندگی می کنند معنی حرف من را متوجه می شوند.

 

گفته می شود که نقطه ی عطف این فصل یک جلسه ی فنی بود که در آن تصمیم گرفتید به سیستم 3 دفاعه برگردید آیا بازگشت احتمالی به چینش 4 دفاعه می تواند خطرساز باشد؟

 

سال گذشته هم مثل امسال، تیم با توجه به بازیکنانی که در دسترس بودند چیده می شد. در واقع هیچ جلسه ی مشترکی با مربی برگزار نشده است و در واقع اگر یادتان باشد، در ابتدای فصل ما چندین بار سیستم بازی را عوض کردیم ولی بعدش هافبک های مصدوم شدند و این یک انتخاب منطقی و تقریبا اجباری بود. بازگشت به سیستم 4 دفاعه برای ما مشکلی نخواهد داشت مهم این است که دیگر مصدوم ندهیم و البته مدافعان خوبی داشته باشیم از جمله من! (می خندد.) ‌.

 

زازا؟

 

او پسر کله شق و تحریک پذیری است، من رابطه ی فوق العاده ای با او دارم، سیمونه خیلی بهتر شده است اما باید یاد بگیرد که چگونه با بخش های خاصی از بازیش سر کند.. پتانسیل فوق العاده ای دارد و باید با ما بماند، می داند که اشتباه کرده، اما من معتقدم که او در این زمینه پیشرفت خواهد کرد. سیمونه در عین حال همیشه به حرف شما گوش می دهد و نصیحتتان را می پذیرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: